ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

روزها میگذرد...

1391/6/12 23:45
547 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

خاطره١٢/٦/٩١

سلام عشق مادر!

الان ساعت١:٤٨ دقیقه شبه و من هوز نخوابیدم... خیلی خوابم میاد ولی نمیتونم بخوابم...خمیازه

١لحظه هم فکرت از سرم بیرون نمیره! هرشب وهرشب خوابتو میبینم... دلم میخواد بغلت کنم... سرت رو روی سینم بذارم و برات لالایی بخونم...

 

 

هفته ٣٢ هم به یاری خدا تموم شد... خدایا شکرت... بابت همه چیز

چند روز پیش عروسی همکار باباعلی بود ولی من نرفتم...girl_to_take_umbrage2.gif یعنی نتونستم برم، ولی جمعه قراره بریم عروسی... عروسی دوست خودم، مهسا... امیدوارم که خسته نشم و تا آخر جشن حالم خوب باشه... چون چند وقته تو خونه موندم و دارم کسل میشم... آخه مامانی میدونی که من از اول بارداری باید استراحت مطلق میکردم... تا حالا که خدارو شکر به خیر گذشته!

دیشب عمو مجتبی اومده بود خونمون... kiss.gifوقتی اومد رفت تو اتاق که وسایلاتو ببینه اما با جعبه ها و مشماهای وسایلت روبرو شد... بهش گفتم زلزله تو اتاق ما هم اومده... آخه وسایلاتو هنوز نیاوردن... دیگه دارن عصبانیم میکنن...کلافه 

حالا ببینیم کی میارن...شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

دیگه سرم داره درد میگیره گل پائیزی من به امید روزی که صحیح و سالم بیای تو بغلم...

فقط ٤٥روز مونده بیای پیشم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

ترکان
12 شهریور 91 12:02
ایشالا عروسی خوش بگذرهوسایلشم میارن زیاد اعصابتو خورد نکن


مرسی جوجویی... آخه خیلی وقته سفارش دادیم... کلافه مون کردن...
elnaz
12 شهریور 91 12:26
سلام برآجی گلم واَرشان عزیزم،خاله جونی ازاینکه من دیرب دیرمیام وبلاگت امیدوارم ناراحت نشی،آخه این روزاسرم شلوغه میبوسمت اَرشان جونم
آخی دیگه چیزی نمونده که بیای،اتاقتم که آماده شده حتماخیلی خوشگل شده
راستی شقایق جونم پس دیگه تواین ماه نمیتونی بیای شمال


سلام خاله جونم... مرسی که اومدی... اتاقم هم هنوز کامل نیست ولی خوشله...
نه گلم دیگه تا ارشان به دنیا بیاد نمیتونم شمال بیام... دکتر اجازه نداده... ولی برنامه ریزی کردیم ارشان که اومد 1هفته میایم میمونیم...
رضوان مامان رادین
12 شهریور 91 13:27
به به عروسی مهسا جون خوش بگذره.


مرسی گلم
مامان یاشار
12 شهریور 91 13:52
دیگه زیاد نمونده ها عزیز دلم.


آره عزیزم... ولی خیلی دیر میگذره
مهرنوش مامان مهزیار
12 شهریور 91 14:00
سلام شقایق جون عروسی خوش بگذره عزیزم. نگران نباش وسایل هم میاد.


سلام مهرنوش جون... ممنونم
مامان کیان کوچولو
15 شهریور 91 17:26
عزیزم سلام مرسی که تو این مدت هی به من سر میزدی و تنهام نداشتی من که زیاد نمیتونستم بیام ... گلم چه روزای خوبی الان داری سعی کن شبا بخوابی به موقش نی نی رم بغل میگیری .... اون موقع دیگه فقط باید حباب جون و بغل کنی ....



سلام گلم خوشحال شدم اومدی پیشم... ممنونم...
مرسی
مامانی
15 شهریور 91 17:27
ایشالا بهت خوش بگدره دلممممممممم


مرسی گلم
باران قلنبه
15 شهریور 91 18:05
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین.
دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره.
آدرس سایت آتلیه سها:
Soha.torgheh.ir/festival
یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی.
یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا





چشم گلم... حتما
مامانی
15 شهریور 91 20:56
سلام خانومی خوبی؟ بروزم خوشحال میشم تشریف بیاری




سلام گلم... حتما
مامان محمدرهام جون
16 شهریور 91 17:24
سلام شقایق جونم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟

ببخشید من 10روزی نتونستم بیام نت وبهتون سربزنم ولی همه پستهاتو خوندم .عشق مادرانه ات ستودنیه جیگرطلا


سلام گلم... دلم براتون تنگ شده بود...
ممنونم
سمیه
17 شهریور 91 11:47
وسایل پسری رو بیارند دیگه تا اخرهای بارداری سرگرم چیدمان میشی این 45 روز رو هم راحت میگذرونی


آره اما کشتن مارو... هی امروز فردا میکنن
مامانی
18 شهریور 91 3:12
شقایق جونییییییی بیا بروزم


حتما گلم... زودی میام
maman talaee
18 شهریور 91 5:55
سلام دوست من!
اومدم بگم که پارمین جوون در اولین مسابقه زندگیش شرکت کرده
و به رای شما دوست عزیز شدیدا نیاز داره
ممنون میشم بیای وبلاگ پرنسس!


سلام چشم حتما
مامان یاشار
18 شهریور 91 23:41
شقایق جون خوبی؟ همه چی مرتبه؟ کم پیدا که میشی نگران میشم. ایشالا که خوب باشی عزیزم


مرسی که بهم سر میزنی خانمی...
ما خوبیم گلم
arshin googooli
20 شهریور 91 15:18
salam. lotf mikoni be arshine man ke too mosabegheye nini bahejab sherkat karde ray bedi? emrooz akhrin rooze va raye arshin kheyli kameagar mayelin: www.koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php


سلام... حتما میرم