ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

مشکلات این روزای من...

1391/6/20 23:44
393 بازدید
اشتراک گذاری

خاطره 20/6/91

سلام نازدونهconnie_32.gif

 الان که دارم برات مینویسم همچین خودتو جمع کردی گوشه شکمم که شکمم کاملا کجه...niniweblog.com یکی ببینه فکر میکنه یه طرفی شدم...   قربون کارای بامزه ات برم مامانی که دیگه 1نینی واقعی شدی! این روزا ریز ترین حرکاتت هم حس میکنم عشقم... تو هم ماشالا واسم کم نمیذاری و تا میتونی شیطونی میکنی دردونم!

 

2روزه که مدل حرکتت عوض شده و خیلی قوی تر میکوبی بهم! فکر کنم چرخیدی و سرت پایینه! آخه لگدات مستقیم میخوره به دنده هام و به زیر دلم خیلی فشار میاری! کمرم و زیر دلم خیلی درد میگیره اما عاشق حرکتاتم! به خصوص وقتی سکسکه میکنی و اعصابت خورد میشه!  کاش تجربه داشتم میدونستم این حرکتا و دردا یعنی چی؟Hippie آخه یکم میترسم! نکنه یوقت هوس کنی زودتر بیای مامانی؟؟؟؟؟؟؟؟ ارشانم من واسه اومدنت کلی برنامه دارما! هنوز هم هیچ کاری نکردم... حداقل باید 30 روز دیگه اون تو بمونی گلم... باشه؟ آخه تازه هفته34 رو شروع کردیم...

 میدونم دلت نمیخواد مامانتو اذیت کنی عشقم!

راستی الان 4روزه مدام چشم چپم میپره! نمیدونم این یکی دیگه مال چیه! هرچی مشکل بود تو این 8ماه سر من اومد! بازم خدارو شکر که تا اینجا رسیدیم... خدایا این 1 ماهم به خیر بگذرون!

یکی دوروز دیگه ایشالا میرم سونو! امیدوارم همه چیز خوب باشه! تو هم پسر خوبی باش عشقم...

مامی و باباعلی خیلی خیلی دوستت دارن محمد ارشان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان آمیتیس
20 شهریور 91 20:12
سلام دوست خوبم‏. آمیتیس تو مسابقه رویای زیبا شرکت کرده... میشه لطف کنید به این لینک برید و به دخترم رای بدین؟ ‏lavashak.niniweblog.com/post36.ph‏↳‏
کد13 آمیتیس


سلام عزیزم
روچشمم
مامان مه نيا كوچولو
20 شهریور 91 20:17
سلام من مامان مه نيا هستم ، اميدوارم به سلامتي كوچولوتو بدنيا بياري، من طبيعي زايمان كردم و ، مي خواستم بگم بهترين دوران زندگيم بارداريم بود و لحظه تولد دخترم ، به همه اونايي كه باردار هستم مي گم از اين دوران لذت ببرين چون يه فرشته كوچولو تو دلتون داره رشد مي كنه ، خيلي حس قشنگيه ، اميدوارم زايمانت به سلامتي باشه و خيلي زود عكس كوچولوتونو ببينم.

خوشحال ميشم به دخملي ما هم سر بزنيد.


سلام عزیزم... ممنونم گلم... واقعا دوران قشنگیه که واسه من با سختی همراه شده...
خوشحالم که بهم سر زدی
حتما میام
باران قلنبه
20 شهریور 91 20:25
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین.
دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره.
آدرس سایت آتلیه سها:
Soha.torgheh.ir/festival
لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست
یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما
عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا






سلام عزیزم... رفتم و بهش رای دادم
فاطمه مامان هانیه
20 شهریور 91 20:47
سلام دوست عزیز هانیه توی مسابقه نی نی با حجاب شرکت کرده همین امشب رو فرصت داره می شه بهش رای بدین اینم آدرس
http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
شرمنده وقتتون رو گرفتم هانیه خانم شماره 18 ممنون


سلام... چشم میرم
مامانی
20 شهریور 91 23:59
قربون پسلی نازت

ایشالا بقیه راهو زودتر تموم کنی برای منم دعا کن


مرسی خاله جون... چشم... محتاجیم به دعا
سمیه
21 شهریور 91 0:17
امیدوارم پسر گلت سر موقع بیاد و مامانش بتونه همه کارهای مورد نظرشو انجان بده


ایشالا... خدا از دهنت بشنوه خاله جون
مامانی
21 شهریور 91 7:26
شقایق جون پسر نازتو ببوسش




مرسی خاله جونییییییی
مامان آنیل
21 شهریور 91 10:51
سلام به به دیگه کم مونده نی نی مون به دنیا بیاد ایشالا به سلامتی


سلامت باشی خاله جون
ترکان
21 شهریور 91 12:33
ارشان جون بی صبرانه منتظرتیمایشالا این 1 ماهم به خیر و خوشی بگذرهچندمه مهرماه به دنیا میاد؟


مرسی گلم... انشالا
26 مهر اما از 20 مهر اگه بیاد هم اشکالی نداره... کامل شده
رضوان مامان رادین
21 شهریور 91 13:40
ان شا ا... یکماه دیگه ارشان کوچولو صحیح و سالم تو بغلت شقایق جون


مرسی خاله جون
مامانی
21 شهریور 91 17:38
سلام شقایق جونمممممممممم

بیا بروزم


سلام گلم... اومدم
mamane Ali
21 شهریور 91 17:58
نمه نمه داره میاد بعلت


وااااااااااااااای یعنی میشه؟
مامان یاشار
21 شهریور 91 18:33
نازی میدونم این آخرا آدم بیشتر کلافه میشه، سنگین هم هست ولی میگذره عزیزم. مراقب باش فشارت بالا نره. خودت رو خسته نکن. در ضمن قالب جدید وبلاگ آقا ارشان مبارک


آره خانومی... چشم... مرسی گلم
مامان کیان کوچولو
21 شهریور 91 22:55
عزیزم سلام مرسی که به ما سرزدی و تو این روزا منو تنها نذاشتی ... روزای قشنگی داری .. ایشالله که تا آخر همه چی خوب پیش میره ....
خیلی مواظب خودت باش ... ایشالله که نینی صحیح و سالم بدنیا بیاد...


سلام خانومی... خوشحالم که اومدی... دلم تند تند واسه کیان کوچولو تنگ میشه!
ممنونم گلم...
مامان یگانه زهرا
22 شهریور 91 15:49
انشالله که این مدت هم به سلامتی و زود تموم میشه


مرسی دوست خوبم...