ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

روزشمار اومدن ارشان...(30روز)

1391/6/26 23:42
444 بازدید
اشتراک گذاری

تاریخ٢٦/٦/٩١

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

سلام نینی خوشگلم...love heart 14

ناز پسرم میدونی امروز چندمه؟ ٢٦ شهریور...love 03 میدونی چرا انقدر خوشحالم؟ آخه گل مادر ایشالا ماه دیگه همین روز تو میای تو بغلم..........

CafeMom Tickers

باورم نمیشه که روز شمار دیدنت شروع شده... love dog 01الانه که از ذوق بپرم هوا و پرواز کنم... love heart 05من که واسه روز شمار دیدنت اینطوری از خود بیخود شدم واسه دیدنت چطوری میشم؟ خدا به داد برسه!

love ily 02

روی کاغذ ١ روز شمار ٣٠روزه درست کردم که هر روز صبح یکیشو خط بزنم و این نشون میده که چند روز به دیدن گل پسرم مونده! باید بقیه کارای اومدنتو  تو همین ٣٠ روز انجام بدم که وقتی میای فقط از وجود نازت لذت ببرم...52620_wink.gif  آخه همه میگن وقتی نینی بیاد وقت سر خاروندن هم ندارم!love heart 17 البته بیشتر کارا تموم شده... چون خونه تکونی کردیم و کار بخصوصی نداریم... فقط باید پرده اتاقت که مامان شراره دوخته رو نصب کنیم... عروسک ها و اسباب بازیهاتو بچینیم... عکسای اتاقت رو بذاریم تو وبلاگ... دریچه کولر اتاقت رو ببندیم... فریزر رو پر کنیم واسه روز مبادا........... اوووووووووو!!!!!!!! چقدر کار دارم زود نیای مامانی من هنوز وقت لازم دارم!

......396620_JC-hysterical.gif

راستی امشب بابایی شبکاره و خاله پرنیا میاد پیشمون... فکر کنم تا صبح بیدار بمونیم... 893120_JC_doubleup.gifخبر بعدی اینکه بابارضا ماشینشو عوض کرد...smile emoticon kolobok ویک خبر دیگه اینکه من یکمی سرما خوردم! امیدوارم زیاد نشه و به تو نرسه...

دیشب بابایی گفت موقع خواب کولر و خاموش کنیم... آخه شبا خیلی سرد میشه... پنجره رو باز گذاشتیم و خوابیدیم... خیلی خنک بود...

دیگه باید برم و به کارام برسم... میدونی که چقدر کار دارم...

عاشقتم جوجه طلایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

رضوان مامان رادین
26 شهریور 91 14:11
آخخخخخخخخخخخخ جونننن فقط 30 روز مونده به دیدن ارشان کوچولو


آره دیگه چیزی نمونده خاله جون!
ترکان
26 شهریور 91 14:56
ارشان جونم 30 روز مونده به اومدنت؟ایشالا شقایق جون زود خوب بشی.سرویس خوابه ارشان اومدعکساشو توی این هفته حتماً بذار خبمنم آپم.............


حتما میذارم عزیزم... وبلاگتو خوندم... دلم گرفت
marjan
26 شهریور 91 17:39
سلام گلم چطوری؟شاه پسر چطوره؟خوبه؟مامانشو که اذیت نمیکنه؟
جیگرشو برم که قراره سی روز دیگه چشممون به جمال خوشملش روشن شه!
خیلی مراقب خودت باش
به منم سربزن


سلام خانومی... خوبه خاله جون... شیطونی میکنه
حتما
ني ني شكلك
26 شهریور 91 17:42
سلام وب زيبايي داريد راستي شما هم با افتخار جزو دوستان ني ني شكلك شديد. بازم به ما سر بزنيد و ما را از نظرات خوبتان بهره مند كنيد.
در پناه حق


سلام ممنونم...
حتما
marjan
26 شهریور 91 18:14
شقایق جون همش بخاطر خودش بود!
تو این دوره زمونه بچه ها باید از شکم مامانشون شروع کنن به درس خوندن!
فدای ارشان گلی که کلی خندیده


خیلی باحال بود
مامان محمدرهام جون
26 شهریور 91 20:27
معمولا" همه نینیها یه حداقل 10روزی زود به دنیا میان پس شقایقم بیشتر خوشحال باش.(ستاد شادسازی یک دوست منتظر)

شقایق بدو دیگه وقت نداریماااااااااااا این همه کارداری بجنب دختر(ستاد قلقلک استرس یک دوست منتظر)

وآخری از طرف یک خاله منتظر:
خاله جونم من که میدونم کمتر از 30روز دیگه میبینمت یادت نره موقع تودت مارو دعا کنی هااااااا بووووووووووووس


وای خاله جون نگو خیلی کار دارم...
ولی اگه قرار بود طبیعی بیاد 4 آبان بود 1هفته زودتر حساب شده ها..............
خاله جون محتاجم به دعا
مامانی
27 شهریور 91 1:18
خدایااااااااااااااااااا فقط 30 روز دیگه میشه گل پسری رو میبینیممممممممممم

قربون هردوتون

مامانی بیا بروزم


آره خاله دیگه چیزی نمونده... الان میام
مامان یاشار
27 شهریور 91 19:19
به سلامتی ایشالا دیگه چیزی نمونده. منم یه روز شمار داشتم. عکسش اینجاست http://ninioma.persianblog.ir/post/16/ ولی همونطوری که معلومه 6 روزش خط نخورده و یاشار زودتر اومد اینو براش نگه داشتم تا بعداً ببینه. میبوسمت. مراقب خودت باش


سلامت باشی دوست من... وای یعنی ممکنه ارشان زودتر بیاد؟
مامی
28 شهریور 91 1:23
اومدم خاله جون با عکسای جدید


آخ جون الان میام
ترکان
28 شهریور 91 15:32
شقایق جون فقط 3 روز وقت دارم عکسای اتاق ارشانو بذاااااااار


عزیزم سعیمو میکنم... شاید نشه!!!!!!!!!!!
هدي (مامان مه نيا)
28 شهریور 91 19:12
سلام عزيزم ، كاملا احساستو درك مي كنم ، ان شاالله به سلامتي گل پسرت دنيا مي ياد، يادت باشه ماه آخر بايد مواظب خودت باشيا ، به خودت فشار نيار ، نه كار ، نه استرس ، ريلكس فقط استراحت كن ، چون بايد كلي انرژي داشته باشي واسه گل پسرت.


سلام خانومی... ممنونم... چشم حتما
marjan
29 شهریور 91 16:06
سلام شقایق جوووووووووووووووووووووووووون!چطوری؟ارشان عسلی چطوره؟کارا تمام شد؟؟؟؟
زیاد به خودت فشار نیاریا!!!!مراقب خودت باش!
به منم سربزن


سلام گل خانومی... خوبم عزیزم ارشانم خوبه خاله ...
آره کارا تقریبا تمومه...
الان میام پیشت
marjan
29 شهریور 91 16:08
شقایق آهنگ وبت عالیه!!!!!!!!!!!!!!
کلی بغض کردم


عزیزم...
ترکان
29 شهریور 91 21:45
شقایق جون جوابتو توی وبلاگم دادم


دیدم گلم... مرسی