ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

خونه تکونی شروع شد...

1391/6/24 23:48
322 بازدید
اشتراک گذاری

خاطره ١/٦/٩١

سلام دردونه!

چطوری آقا پسملی؟  خوشمل مامان خونه تکونی رو شروع کردیم واسه اومدنت... مامانی دیگه چیزی نمونده بیای تو بغلم... الان تو هفته ٣١ هستیم و ١ماهو نیم دیگه تو دل مامان بمونی تمومه وای خدا یعنی میشه من اون روزو ببینم؟ و پسر کوچولومو بغل کنم؟

مامانی دیروز باباعلی تعطیل بود و تصمیم گرفتیم خونه تکونی کنیم... آخه میدونی گلم؟ خونه ما ١اتاق خواب داره و من و بابایی تصمیم گرفتیم سرویس خواب خودمونو جمع کنیم و اتاق رو به شما تحویل بدیم...Meemo Rabbit emoticon

بابایی میگفت این روزا که واسه من خوابیدن سخته بهتره تخت و جمع نکنیم و اتاق تورو بعد از به دنیا اومدنت بچینیم... اما... نه ...

خلاصه دیروز شروع کردیم و سرویس خوابمونو جمع کردیم و کمدها رو مرتب کردیم... پرده هارو در آوردیم که پرده مخصوص خودتو بزنیم... موکت اتاقو جمع کردیم و موکت رنگ وسایلاتو خریدیم... خلاصه اتاق تموم شد و تو پذیرایی هم نصفشو تمیز کردیم و بقیه اش مونده تا بابایی بیاد خونه و ادامه بدیم... الهی بمیرم بابایی کلی خسته شده بود... البته آخر شب تو خستگی از تنمون در آوردی و با وول خوردنت کلی مارو خندوندی... وقتی دراز کشیدم  انقدر شدید به پهلوم میزدی و منم باباعلی رو صدا کردم و کلی خندیدیم... بابایی میگفت دیگه میخواد بیاد بیرون...  باباعلی رفت بستنی آورد و داد به من میگه بخور شاید بستنی میخواد اونطوری میکنه... آخه خیلی محکم میزدی قربون کارای بامزت برم مامانی که هنوز نیومدی دل مارو بردی...739819_teehee2.gif

راستی مامانی امشب ٢/٦/٩١ تولد بابارضاست و من همینجا تولدشو از طرف خودم و تو باباعلی بهش تبریک میگم... فردا هم ٣/٦/٩١ تولد عمو مجتبی جونه... به اونم تبریک میگم...ایشالا هردوتاتون ١٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠سال شاد زندگی کنید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ادمین
2 شهریور 91 12:43
..:: فروشگاه کوثر ::.. ارزانترين فروشگاه ايرانيان با تخفيفات ويژه ------------- انواع کارتون هاي جذاب و دوست داشتني براي کودکان دلبند شما آموزش زبان انگليسي براي کودکان آموزش زبان انگليسي براي خردسالان انواع بازي هاي فکري و جالب و.... فقط از ما بخواهيد: www.kowsar-shop.persianblog.ir ------------- اگر مايل به تبادل لينک بوديد ابتدا ما را لينک کنيد و سپس در بخش نظرات پست ثابت اعلام بفرماييد. با تشکر
مامان محمدرهام جون
2 شهریور 91 12:49
خونه تکونیتون مبارکککککککککک اتاق ارشان جون مبارککککککککککککککک ان شالله به خوشی وسلامتی


مرسی خاله
مامان بردیا
2 شهریور 91 13:10
شقایق جان پیشا پیش تولدش مبارک. انشالا بسلامتی بیاد و از مرد شدنش برامون بنویسی. به وب پسرم با عنوان خاطرات پسرم بردیا سر بزن


ممنونم دوست من
حتما میام
ترکان
2 شهریور 91 14:05
خسته نباشید بابت خونه تکونیاتاق ارشان جون مبارکتولد ها هم مبارک


مرسی عزیزم... ممنونم
رضوان مامان رادین
2 شهریور 91 18:32
تولدت بابایی مبارکککککککککککککک.
اتاق گل پسری هم که داره تکمیل میشه.مبارکش باشششششههه


ممنون عزیزم...
مامانی
2 شهریور 91 22:42
خسته نباشین گلمممممممم


ممنون عزیز دلم
عمه ی اریسا کوشمولو
3 شهریور 91 0:27
انشاالله به سلامتی و شادی نینیتون بیاد تو بغلتووون
اسم وبلاگش خیلی خوشمله توجهمو جلب کرد


ممنونم
نظر لطفتونه
مرسی که اومدین
مامان یگانه زهرا
3 شهریور 91 1:58
به سلامتی


ممنونم
مامان محمدرهام جون
3 شهریور 91 7:46
راستی یادم رفت تولدهای به این مهمی رو تبریک بگم شرمنده.

توبدبابا رضا وعمومجتبی مبارک باشه والهی خدا بهشون عمرباعزت وتن سلامت عطاکنه.


مرسی عزیز دلم