ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

یا علی اصغر

1391/8/30 23:28
381 بازدید
اشتراک گذاری

1

سلام کوچولوی من

خوشگل مامان دیشب یعنی 29/آبان/91 برای اولین بار تو عمر 41 روزت رفتی هیئت امام حسین و واسه آقا عزاداری کردی

بخورمت

(ارشان بغل مامان شراره) 

دیروز باباعلی تعطیل بود و صبح باهم 3تایی رفتیم مرکز بهداشت(باید تورو واسه 40 روزگی میبردم... البته 41 روزگی رفتی) اونجا قد و وزنت رو گرفتن و یه کلاس نیم ساعته آموزشی واسه مامانا گذاشتن و حدود 2 ساعتی درگیر بودیم.

 بعدشم اومدیم خونه و تا غروب با هم تو خونه بودیم که بابایی پیشنهاد داد بریم بیرون. منم که از خدا خواسته... آخه من هر سال محرم اولین نفر بودم تو این کارا اما امسال بخاطر تو.................

خلاصه گلم یه عالمه لباس گرم تنت کردم و به مامان شراره اینا زنگ زدم و اونا هم آماده شدن که بریم امامزاده حسن و دایی میلادم اومد. نمیدونی چه ذوقی میکردم که امسال با تو میرم. البته لباس سقاییهاتو گذاشتم عاشورا تنت کنم. شب شاید سردت بشه.

جوجو

(ارشان با یه عالمه لباس، آماده رفتن به هیئت)

اونجا که رسیدیم زیاد شلوغ نبود. 3تا دسته اومد... خیلی از هم محلی هامونو دیدم... آخه گلم 16 سال اول عمرم و من تو اون محل زندگی کردم. همونجا به دنیا اومدم و بزرگ شدم و هنوزم دلم واسه اون محل پر میکشه.

قشنگم

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ کلوچه شیرینم تو هم با سربند علی اصغر مثل ماه شده بودی...(البته کلاه و پتو نذاشت زیاد بدرخشی)...

بیشتر راهو خواب بودی و حتی صدای تبلها نتونست بیدارت کنه!

بعدشم زنگ زدم به خاله پرنیا اومد که تورو ببینه. آخه خیلی وقت بود ندیده بودت. نزدیک بود قورتت بده. آخه خیلی تو رو دوست داره. 2شنبه آینده بچه داداشش به دنیا میاد. میخوان اسمشو بذارن پارسا! _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

خلاصه گل مادر، اولین باری بود که پیاده بردیمت بیرون و اولین محرم خیلی خیلی خوش گذشت.

آقایون

(باباعلی، دایی میلاد، ارشان بغل بابا رضاش)

دایییییییییی

(ارشان بغل دایی میلاد)

جوجو

(آقا پسرم ساعت 2شب)

امام حسین پشت پناه همه نینیهای کوچولو و ارشان کوچیک من باشه ایشالا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

رضوان
30 آبان 91 17:23
پس ارشان کوچولو رفت عزاداری امام حسین.
قبول باشه کوچولوی ناز.



آره خاله جونی
سلامت باشید
mamane roham
30 آبان 91 20:22
سلام شقایق جانض. خوبی عزیزم. محمد ارشان عزیزم و دیدم و کیف کردم. الهی که خدا نگهدارش باشه و زیر سایه دعای امام حسین بزرگ بشه و تو راه امام هامون باشه. خیلی دلم برات تنگ شده بود. ببخشید که کم می ام . سر زدم ولی برات پیام نگذاشته بودم . خیلی دوستوندارم و همیشه به یادتون هستم. التماس دعا


سلام گل خانوم
مرسی که بهمون سرزدی. ماهم دلمون برات تنگ میشه. میدونم عزیزم سرت شلوغه. همین که میای خودش برامون کلی قشنگه.
محتاجیم به دعا گلم
مامانی
30 آبان 91 23:09
ماشالا چقد ناز شده خدا براتون حفظش کنه

مامان شقایق جون ما بروزیما


مرسی خاله جون
اومدیم
مامان هومن
3 آذر 91 0:40
ماشاله
چه بزرگ و خشگل شدی عزیزم
خدا حفظت کنه


مرسی خاله جونم
marjan
3 آذر 91 0:56
الهی من فدات بشم بشم گل 41 روزه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!دلم میره واسه اون تیپ و قیافت!!!!!!
انشالله همیشه زیر سایه ی علی اضغر کوچولوی امام حسین باشی!
من به روزم1


ممنونم خاله جونی
سلامت باشید
زودی میایم بهت سر میزنیم
مامانی
3 آذر 91 8:43
سلام عزیزم خوبی خانومی؟
من و طه پسرم بروزیم منتطرتونیم
التماس دعا دارم



سلام خانومم
زودی میام
محتاجیم به دعا
رضوانه
3 آذر 91 9:56
امام حسین نگهدارت باشه عزیزم که برای اولین بار تو این مراسم شرکت کردی


ممنونم خاله جونی
رضوانه جون چرا یه وبلاگ درست نمیکنی؟
مامان مهربد
3 آذر 91 13:42
قبول باشه


قبول حق باشه خاله جون
هدي مامان مه نيا
5 آذر 91 20:05
عزيزم خاله خيلي نازي ، مامان شقايق تند تند صدقه بزار براي گل پسرمون


نظر لطفته خاله جونی
مرسی
mamane roham
6 آذر 91 20:40
عزاداریت قبول عزیزممممممممم. خوشگل خاله


مرسی خاله جونم
مامان آنیل
7 آذر 91 0:41
اسفند یادتون نره ماشالا پسر قشنگیه و خوب رشد کرده


ممنونم دوست خوبم
مامان محمدرهام جون
7 آذر 91 14:19
قربونت برم فرشته ناز ومهربون ان شالله علی اصغر امام حسین حافظ ونگهدارت باشه گلم


مرسی خاله مهربونم
مامان کیان کوچولو
7 آذر 91 17:29
عزیزم خیلی ناز شده این پسر کوچولو .. حسینی شدنت مبارک باشه ناز پسری


مرسی خاله مهربونم
مریم مامان ارمیا
8 آذر 91 20:35
ای جوووونم.
قبول باشه عذاداریت خاله جون.
مارو هم دعاکنین لطفاً.


مرسی خاله جونی
محتاجیم به دعا
مامان مهساولوبیاجون
9 آذر 91 1:36
سلام شقایق جون ماشاله چقده فعال هستی من تازگیا باعجله چند عکس ومطلب گذاشتم بس که سرم شلوغه


سلام خانومی
بابای ارشان نگهش میداره تا من بنویسم
مهرنوش مامان مهزیار
9 آذر 91 11:46
عزیزم عزاداری تون قبول باشه. خوشحال شدم که هم محله ای های قدیمی رو دیدی و روحیه ات عوض شد


مرسی دوست گلم
سمیه
9 آذر 91 16:10
امیدوارم زیر سایه امام حسین و پسر کوچکش زندگی پرباری داشته باشد این پسر خوشگل


مرسی خاله مهربونم
آرتمیس
9 آذر 91 18:07
سلام عزیزم شرمنده چند وقت بود نمی تونستم بیام اما الان که اومدم و عکسای خوشگل محمدارشان رو دیدم کلی خوشحال شدم. براش اسفند دود کن عزیزم
تو و محمدارشان رو به خدای مهربون و بزرگ میسپرم.


سلام خانوووووووووووووووووووومی
ممنون که به ما سر میزنی
گلم ارشان وقت برام نمیذاره تند تند بهت سربزنم
ولی بازم میام پیشت.
ممنونم گلم