ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

سه ماه با حباب کوچولو...

1391/10/19 23:17
355 بازدید
اشتراک گذاری

1180637314_www-animaatjes-nl.gif

شکر پنیرم سه ماهه که شدی ماه آسمونمون

سه ماهه که قدمهای کوچولوت رو تو خونمون گذاشتی و شادی و رو با خودت ارمغان آوردی

زندگی من ، ماهگرد سومت مبارک

تولدت مبارک

32.gif

به چه شب قشنگیه     دلم چه تاپ تاپ میزنه

توی خونمون مهمونیه            جشن تولد منه

تولدت مبارک

 شکلکهای جالب آروین

دوستای مهربون من با هم میان یا تک تک؟

روی منو میبوسن و به من میگن مبارک

مبارکه مبارک تولدت مبارک

مبارکه مبارک تولدت مبارک

تولدت مبارک

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

هدیه میارن واسه من قشنگه هدیه هاشون

راضی به زحمت نبودم درد نکنه دستاشون

بابام میاد برای من کیک تولد میاره

مامان مهربون من شمعهارو زود روش میذاره

تولدت مبارک

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسر خوشگلم اینم چندتا از عکسای تولد 3نفرمون... ایشالا تولد 30 سالگیت گل قشنگم......

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

تولد

اینجا وایستادی رو زمین و قدت به میز نمیرسه....

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

تولد

تولد

تولد

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

  شکلکهای جالب آروینعااااااااااااااااشقتیییییییییییییییییییم شکلکهای جالب آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

رضوان
19 دی 91 22:08
الهییییییییییی ماهگرد سومت مبارک فرشته کوچولو..


مرسی خالههههههههههههههههههههههههههههه
مامان کورش
20 دی 91 2:36
محمد ارشان جونم 3 ماهگیت مبارک ایشالله 300 ساله بشی
عزیزم کورش تو مسابقه نی نی مد شرکت کرده با کد 0010 خوشحال میشه بهش رای بدی ممنون


ملسی خالهههههههههههههه جونم
مامان امیر مهدی (سوده)
20 دی 91 3:53
نفسم ارشانم انشاالله همیشه به جشن و شادی .فدات شم عزیزم روز به روز داری اقاتر میشی گلم .


ملسی خاله مهربوووووووووووونم... سلامت باشی
مامان رقیه
20 دی 91 8:59
فک کردی فقط خودتی؟ ماهم عاشقشیییییییییییییییییییییییییم
ایشالا که لحظه لحظه بزرگتر شدنتو ببینم خاله جون و بزرگتر شی و برای پویا یه دوست خوب خوب باشی
قربون اون چشات برم که همش به دوربین نیگاه میکنه چقد تو جنتلمنی آخه چققققققققد؟؟


مرسی خاله مهربووووووووووون
خاله جون جنتلمن بودنم وقتی معلوم میشه که ساعت 5 صبح مامانمو بیدار میکنم...
مامان یاشار
21 دی 91 12:24
مبارک باشه عزیز دل خاله. ایشالا 120 سالگیت خاله جون


سلامت باشی خاله جونم
یاشاری منو ببوس
نیم وجبی
21 دی 91 13:34
عزیز دلم 3 ماهگیت مبارک باشههههههه
کسری هم بهت تبریک میگه یه بوس کوچولو برات فرستاد
ایشالا 100 ساله شی گل پسری


مرسی خاله جونم
کسری رو برام ببوس
ممنون
مامان محمدرهام جون
21 دی 91 18:48
تولدت مبارک فرشته نازم هیچ میدونستی 20ماه از داداشی کوچیکتری؟؟؟؟؟؟جفتتونم بیستِ بیستِ بیستید عاشقتونمممممممممممممممممممممممممم عزیزای دلم

هوراااااااااااااااااااااااا
20 ماهه دیگه اندازه داداشیم میشم
افسانه مامی پارمین
22 دی 91 1:24
ارشان عزیزم
سومین ماهگردت مبارک شازده پسر . امیدوارم تولد صد سالگیت رو جشن بگیری عزیزم


ملسی خاله مهلبوووووووووووونم پارمین جونی رو ببوس
مامان آنیل
22 دی 91 13:34
سه ماهگیت مبارک عزیزم


ملسی خالههههههههههههههه جونم
مریم مامان ارمیا
23 دی 91 19:38
ارشان خوشمزه،سه ماهگیت مبارک


ملسی خاله جونممممممممممممممممممممممم
مامان مهساجون ومعین جون
24 دی 91 0:26
سلام سه ماهگیت مبارک هزارماشاله هر روز خوشکل تر میشی عزیزم راستی بابت چند روز گذشته معذرت می خوام زمانی که چت می کردیم نمی دونم چی شد لب تاب قاطی کرد نتونستم ادامه بدم


سلام خاله مهربونم
ممنونم
اشکالی نداره دوست خوبم
مامان سمی
24 دی 91 10:16
3ماهگیت مبارک باشه ارشان جونی ناز


ملسی خاله سمیه جون
دوست من
24 دی 91 11:00
مبارك باشه جيگر خالهههههههههههههه
عشيش خاله
قلبون لپهاشششش

شقايق جون چطوري واست عكس بفرستم!؟



ملسی خاله جونم
میام وبت گلم