ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

پنج ماه با حباب کوچولو...

1391/12/19 19:24
644 بازدید
اشتراک گذاری

گروه گل یاسعزیز مادر امروز 5ماه رو ب پایان رسوندی خوشگلکم...گروه گل یاس

گروه گل یاسبرات بهترینهارو آرزو میکنم....گروه گل یاس

ایشالا عاقبت ب خیر بشی گل قشنگم

الهی ب حق صاحب اسمت همیشه سالم و سلامت و شاد باشی

گروه گل یاس

تولدت مبارک

گروه گل یاسبیا یه آرزو کن ؛گروه گل یاس

گروه گل یاسبعدش شمعاتو فوت کنگروه گل یاس

گروه گل یاسبیا کنار من باشگروه گل یاس

گروه گل یاسبیا هم نفسم باشگروه گل یاس

تولدت مبارک

گروه گل یاسبیا با هم باشیم تاگروه گل یاس

گروه گل یاسبریم به اوج ابراگروه گل یاس

گروه گل یاسبرم شکر بگم امروزگروه گل یاس

گروه گل یاسشدم تو عشقت پیروزگروه گل یاس

تولدت مبارک

گروه گل یاسمبارک باشه امروز

باشی هر روز پیروزگروه گل یاس

گروه گل یاسدلم رو به تو دادم

عزیزم هدیه این ماهگروه گل یاس

گروه گل یاسدیگه هستی صاحبش

واسه هر روز و هرماهگروه گل یاس

تولدت مبارک

گروه گل یاسایشاالله باشه امسالگروه گل یاس

گروه گل یاسواست بهتر از هر سالگروه گل یاس



عزیزکــــــــــــــــــــــــــــ،دلبرکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ،

تولدت مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

گل نازم دیشب خوابت میومد وزیاد حوصله نداشتی و فقط با حرص میخواستی شمعهارو بگیری...

باباجون واسه اینکه بخندی و ی عکس باخنده ازت بگیریم کلی باهات بازی کرد... مثل همیشه جیمبو شدی اما نخندیدی

اینم آثار بازی کردنای بابایی

تولدت مبارک

اینجا هم رو هوایی

عسخ مامی

ولی وقتی خواستم بخوابونمت کلی سرحال شدی و بازی میکردی

تولدت مبارک

پ.ن. از اونجایی ک دیشب من دلم شیرینی ناپلئونی میخواست ب باباعلی گفتم ب جای کیک برات شیرینی بگیریم.

گروه گل یاس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

شقایق مامان آرشا
19 اسفند 91 16:08
ای جونم.مبارک خاله 5 ماهگیت. مامان این که موقع این مراسمات خوابشون میگیره کاملا رد گم کنی هستش


ممنونم خاله مهربون
آره فکر کنم
رضوان مامان رادین
19 اسفند 91 17:04
عزیز خاله 5 ماهگیت مبارک


میسی خاله جونم
رضوانه
19 اسفند 91 17:07
ای جوووونم قربون اون چشماااات
5ماهگیت مباااارک عسیسم
ممنون از نظرت شقایق جون
مرسی که اومدی سر زدی ونظرتو بهم گفتی دوست گلم


میسی خاله جونم
ببخشیدا
خواستم فققط نظرمو بهت گفتم
مامان رقیه
19 اسفند 91 21:42
تولدش مبارک باشه ایشالااااااااااااااااااا
سالهای سال کنار هم به خوشی زندگی کنین
تو مهربونتر از اونی که واسه 4 تا شکلک ناراحت بشی


میسی خاله سلامت باشی
والا منم بهش گفتم ناراحت نشدم.. نمیدونم چرا ول کن نیست
نمیفهمه ک من از آی پی شناختمش
مامان شازده امیرحسین
19 اسفند 91 22:17
5 ماهگیت مبارک
بوس برا ارشان جون
خاله چشماتو بخوره عسل خان


میسی خاله مهربونم
mamane roham
19 اسفند 91 22:23
عزیزم 5 ماهگیت مبارک باشه. قربون اون چشهای خاکستریت که هر روز داری خوشگل تر میشی عزیزم. خاله شقایق خیلی کم به ما سر می زنی ها فکر نکنی متوجه نشدم ها؟؟


میسی خاله مهربون
گلم ب خدا سرم خیلی شلوغه
جبران میکنم
مامان مهساجون ومعین جون
19 اسفند 91 22:48
خاله جون 5ماهگیت مبارک باشه ایشاله جشن عروسیت عزیزم دوست داشتی ..فرصت کردی بماهم سربزن
کلی بوس برا ی آرشان توپولی


ممنونم خاله مهربون
چشم حتما
مامان طه
20 اسفند 91 4:26
سلام گلم. خوبی؟ تولدت مبارک ارشآن جونم ;-)


سلام گل خانومی
ممنونم خاله
مامان سمی
20 اسفند 91 9:22
ماهگردت مبارک ارشان خوشگلم
وای که شما نازنازیها وقتی خوابتون میاد چقدر بی حوصله میشین و نق میزنین ولی به محض اینکه می خوایم بخوابونیمتون خنده رو سر میدن و شیطونی می کنینخیلی وروجکین بخدا


ملسی خاله سمیه
آره ب خدا کارشونه
مامان امیر مهدی (سوده)
20 اسفند 91 13:28
مبارکه مبارکه مبارک پنج ماهگیت مبارک گلم.


میسی خاله جونم
الهه(مامان یاسان)
20 اسفند 91 18:22
سلام شقایق جون شرمنده دیر اومدم هنوزم وقت نکردم پستای جدیدتو بخونم فقط اومدم بگم ارشانم خاله جون تولدت مبارک عزیز دلم


سلام الهه جونم
اشکالی نداره گلم
من درکت میکنم
آخه خودمم با این وروجک درگیرم
میسی خاله الهه


مریم مامان ارمیا
21 اسفند 91 19:31
مبارکه نفسه خاله.
یه دنیا بوووووووووووس


ممنونم خاله جونم
مامان یاشار
21 اسفند 91 20:40
الهی خاله دورت بگرده مبارک باشه لحظه لحظه بزرگتر شدنت عزیزکم


خدانکنه خاش
میسی خاله جونم
mamanebaran
22 اسفند 91 16:51
الهي 5 ماهگيت مبارك عزيزم ، فداي اون لپاي گليت و چشماي خوشگلتتتتتتتتتتتتتتتتتت بشم من ، عاشقتمممممممممممممممممممم ناناي من


ممنونم خاله مهربونم
خدانکنه
منم دوستتون دارم
فرناز خاله آرسن جون
23 اسفند 91 14:02
فدای او چشای نازت بشه خاله ،5 ماهگیت مبـــــــــــارک مرد کوچولو


خدانکنه خاله جونم
ممنون