ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

یازده ماه با حباب کوچولو...

1392/6/19 18:03
574 بازدید
اشتراک گذاری

 

btag_hello_shybear.jpg 

سلام عشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقم15.gif

جیک جیکو 11 ماهه شدی... فقط 1 ماه ب تولد یک سالگیت مونده

 11

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست

 

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای

 

من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

 

آقای قناد ی بار دیگه اسمت رو اشتباه نوشت... البته فقط مدلش رو... اونم اونطوری ک من دوست داشتم اسمت باشه و نشد ک برات این اسم رو بذاریم.... در هر صورت عرشان من ، ارشان من ماهگرد 11 مبارک!!!!!!!!!!!

11

 

Balloons icon

 

 نگاهت زیباتر از خورشید ، دلت پاک تر از آسمان

 

و صدایت آرام تر از نسیم بهار  . . .

 

ماهگرد تولدت مبارک

 

... Cake icon53

 

Heart-balloons icon

 

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست

 

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است

 

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

 

 خدایا بخاطر مادر شدنم ممنونم

 

12.gif14.gif

11

11

11 ماه پیش ،از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد، شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت
امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق، خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم.

فرشته زمینی من دوستت دارم

 

Balloons Hearts icon

 

امروز خورشید شادمانه‏ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت،

 

قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت فرشته زمینی من، و تو آن شبنم عشقی که با آمدنت به روزگار تیره و تارم رنگ مهر و وفا بخشیدی !

 

دفترچه ی خاطرات قلبم را که خالی از عشق و یکرنگی بود، سرشار از عشق و محبت کردی !نازنیم ! زیباترینم ! حضور گرم و همیشگی ات را هزاران هزار بار سپاس می گویم

 

Balloons icon

11 

Balloons icon

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

امیرحسین و مامانش
19 شهریور 92 22:13
یازده ماهگی ارشان جون مبارک باشه
انشاله جشن تولد 110 سالگی گل پسریو جشن بگیری
کیک ماهگرد هم قشنگه و از ظاهرش معلومه خیلی خوشمزش
نــــــــوش جـــــــون


مرسی خاله جونی
مامانه پارسا
19 شهریور 92 23:18
وایییییییییییییییییییییی عزیزه قشنگم از ته ته قلبم 11 ماهگیت روتبریک میگم پسرم..امیدوارم که همیشه خوشبخت و سلامت باشی..شقایق جونم خسته نباشی مامانی..11 ماه گذشت..داریم پیر میشیما..حواست هست..؟پارسال....یادش به خیر..


مرسی خاله جونی
آره سپید دیگه پیر شدیم. یاد اون روزا بخیر
مامان سید عرشیا
20 شهریور 92 0:46
تولد 11 ماهگیت مبارک باشه عزیزم. اول که اسمتو با ع دیدم کلی تعجب کردم خب اشتباه شده دیگه .
انشاله که تولد 120 سالگیتو بگیری خوشگلم


مرسی خاله جونی
رضوان مامان رادین
20 شهریور 92 1:06
11 ماهگیت مبارک فرشته کوچولوووووووووووووو....چیزی به تولد نمونده...آخ جون


مرسی خاله جونی
مامان هومن
20 شهریور 92 1:57
11 ماهگیت مبارک باشه خاله جون
خیلی وقت بود ندیده بودمت عزیزم ماشااله خیلی بزرگ شدی ارشان جون


مرسی خاله جونی
آره خیلی وقت بود آپ نشده بودین
مهرنوش مامان مهزیار
20 شهریور 92 7:32
ارشان عزیزم 11 ماهگیت مبارک. من 11ماه پیش تو این روزا برای سلامتی تو و مامانت دعا میکردم تا مامان گلت این روزهای آخر رسیدن به تو رو در سلامت کامل باشه. دوست دارم عزیزم


مرسی خاله جونی
یادش بخیر واقعا بووووووووووووووس
ترکان
20 شهریور 92 11:04
پیشی 11 ماهگیت مبارک
شقایق جون برا تولدش برنامه خاصی داری؟منظورم جشنه تولد با یه تم خاص؟


مرسی خاله جونی
ی چیزایی مد نظرم هست... بازم تا اون موقع هی عوض میشه.
مامان یگانه و ریحانه
20 شهریور 92 11:25
سلام شقایق جون خوبین؟
ارشان خاله 11ماهگیت مبارک ان شالله شمعهای120 سالگیت رو فوت کنی
عزیزم ما هم بروزیم


سلام گلم مرسی
مرسی خاله جونی

چشششششششم
مامان ایلیا
20 شهریور 92 11:34
سلام جیگر طلا 11ماهگیت مبارک ایشالا همیشه بخندی و سلامت باشی مامانی از طرف من محکم بوسش کن


سلام مرسی خاله جونی
بوووووووووووووووووس
الی مامان امیر محمد
20 شهریور 92 12:41
ارشان عزیزم. 11 ماهگیت مبارک گلم.


مرسی خاله جونی
افسانه مامان پارمين
20 شهریور 92 13:22
پسر نازم، قشنگم ، يازده ماهگيت مبارك . ايشالله صد و بيست ساله بشي ارشان جونم


مرسی خاله جونی
مامان زری
20 شهریور 92 14:39
سلام ارشان خوشگل،تولد 11 ماهگیت مبارک
ما منتظر عکسای تولدت میمونیم


سلام خاله زری...
مرسی خاله جونی
مامان زری
20 شهریور 92 14:46
سلام شقایق جان شما هم نمایشگاه میاین؟ من هرچی برای فرشته های 91 کامنت میزارم که منم میخوام بیام هیچ جوابی بهم نمیده،چرا؟
هنگامه
20 شهریور 92 16:31
۱۱ ماهگیت مبارک عشق خاله


مرسی خاله جون جوننی
مامان محمد پارسا
20 شهریور 92 17:06
تولد 11ماهگیت مبارک عروسک کوچولو



مرسی خاله جونی
زهرا (مامان طه )
20 شهریور 92 23:18
11 ماهگیت مبارک پسر گل


مرسی خاله جونی
مرضیه
20 شهریور 92 23:39
سلام گلم
خاله تولدت مبارک باشه
ورودت رو به 12 همین ماه تولدت تبریک میگم گلم
انشاا... که همیشه با شادی و سلامتی زندگی کنی
دوست جونم کلی ارشان جون رو ببوس که دلم واسش یه ذره شده


سلام خاله مرضیه
مرسی خاله جونی
بوووووووووووووووس
امیرحسین کوچولو نفس ما
21 شهریور 92 2:27
مبارک مبارک مبارک.آرشان عزیز....انشاالله هزار ساله بشی.عزیزم اسمشو اشتباه نوشتن.عیب نداره گل پسر.حالا تونستی شمعا رو فوت کنی؟متن هایی که نوشتی خیلی زیبا بودن.بازم بنویس من لازم دارم شدید.راستی میخواستم بپرسم ادامه مطلب ها هم تو سی دی ها هست.ممنون مامانی عزیز.




مرسی خاله جونی آره ادامه مطلب هم میاد

فوت بلده خاله ولی انقدر آرومه ب شمعها نمیرسه

بازم مرسی




مریم مامان ارمیا
21 شهریور 92 5:03
11 ماهگیت مبارک پیشی کوچولووووو


مرسی خاله مریمی
مامان امیر مهدی(سوده)
21 شهریور 92 17:01
مبارک مبارک 11 ماهگیت مبارک!شقایق جون گمان کنم تولد ارشان با تم باب اسفنجی باشه مگه نه؟؟؟


مرسی خاله جونی
احتمالا باب باشه... خیلیها میگن چون موهاش طلائیه زنبورش کن. بازم معلوم نشده
خاله زهرا
21 شهریور 92 17:31
ای جااااااانم
چ نازه
دلم میخواس بموچمشششششش
پیش منم بیااااااااااا


سلام مرسی خاله چشم
مامان محمدامین
21 شهریور 92 18:36
قربون تو بشم عسلم با اون کیک خوشگلت...
11 ماهگیت مبارک...ایشا... 110 سالگیت پسر خوشتیپم
الان که اومدم تو وبلاگت داداش محمدامین از ذوق دیدن نینی ارشان داره نانای میکنه
شقایق جون ما هم بروزیم


مرسی خاله جونی
خخخخخخخخخ عزیزم... زودی میایم
مامان امیر مهدی(سوده)
24 شهریور 92 16:01
الهییییییییی به فدای ارشان مو طلاییم برم من زنبور چیه ؟ارشان عسله عسل!تولد با تم عسل بگیر بخوریمش فداش بشم من ارشان گل قشنگم تو جمع بچه های نمایشگاه مثل ماه میدرخشه خدا از جمیع بلاها دورش کنه انشاالله.


خدا نکنه خاله جونم مرسی بووووووووووس
فرناز خاله آرسن جون
27 شهریور 92 0:14
11 ماهگیـــــــــــــت مبــــــــارک باشه عزیز دل خاله 100 ساله بشی


میسی خاله فرناز جوووووووووووووون
مریم هفت ساله
5 آذر 92 20:27
سلام ارشان ناز وسلام بر مامان بابای ارشان کوچولو خیلی وب جالبی دارین اونقدر خوشمون اومد هر روز سر میزنم شماهم به تولد مریم خوشگله من سر بزنید خوشحال میشیم.پسر نازی دارین
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
سلام. ممنونم ک بهمون سر زدی. مرسی. چشم حتما. بوس