ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

سیزده ماه با حباب کوچولو و نذر علی اصغر

1392/8/19 17:56
547 بازدید
اشتراک گذاری

hallo.bmp

سلام شکلات 13 ماهه مامان... 

 ارشــــــــــــــــــــــــــان پیشـی تا این لحظه ، 1 سال و 1 ماه و 1 روز و 1ساعت و 16 دقیقه و 17 ثانیه سن دارد

 

نشد وقتی دقیقه و ثانیه رو 1 بود بیام پست بذارم... الانم فقط همینو مینویسم تا بعد بیام تائیدش کنم...

 


 

 اومدم نفسم ببشقید!!!!!!!!!!!

 ارشــــــــــــــــــــــــــان پیشـی تا این لحظه ، 1 سال و 1 ماه و 2 روز و 7 ساعت و 18 دقیقه و 38 ثانیه سن دارد

الان اینجا ب سر میبری! چه خبر مبرا؟ ماهگردت مبارک فرشته من! این روزا نمیشه جشن ماهگرد گرفت نفسم... مخصوصا اینکه 19 این ماه مصادف شد با 6 محرم و شهادت علی اصغر کوچولوی امام حسین و ما برای تو نذر داشتیم... پس روز ماهگردت برای علی اصغر کوچولو عذاداری کردیم...

انشالا ک علی اصغر کوچولو پشت و پناه همه نینیها و پسر من باشه!

آمـــــــــــــــــــــــــــــین


حالا بریم سراغ عکسهای اون روز ک خیلی وقت ندارم:

علی اصغر کوچیک من در حال عزادای برای علی اصغر امام حسین

13

13

و از اونجایی ک فوشول خان حوصله انواع کلاه و سر بند رو نداره پس:

13

حالا یکم بچشیم ببینیم این چوبا چه طعمی دارن؟

13

خوشمزســـــــــــــــــــــــت

ببین رو صورتت ی نقطه کبود شده! افتادی صورتت خورد ب تبلت!

13

13

1

اون روز نذرمون شیر و کیک و خرما بود ک بعد نون و پنیر و سبزی هم اضافه شد! اول گروهی از خانمها اومدن تو خونه زیارت عاشورا و دعای توسل خوندیم ... بعد مداحی و پذیرایی... بعد عمو مجتبی زحمت کشید و شیر و تو هیئت مردونه کوچه هم پخش کرد...  تو هم خیلی آقا بودی بیشتر خوابیدی. من ک اصلا اذیت نشدم...

13

13

عههه خوراکی!!!!!!!!!!!

13

فرشته 13 ماهه من برات آرزوی 130 سال عمر با عزت دارم!

انشالا ی روزی خودت این مراسم رو ب دست میگیری و بانی میشی...

 13

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سپیده مامانه پارسا کوچولو
21 آبان 92 20:16
ماشالا ارشانه خوشکل..خدا قبول کنه..خاله جونم..موهاتم که در اومد ماشالاااااااااااا
امیرحسین گلی از باغ بهشت
21 آبان 92 21:00
عزاداری هاتون مقبول درگاه حق انشاله ارشان کوچولو در پناه حق و توجهات خاصه حضرت زندگی پر از سعادت داشته باشه
جیران بخشنده
22 آبان 92 8:30
لباست چه قدر بهت میاد عزیزم خاله جون نذرتون قبول باشه
مریم مامان ارمیا
22 آبان 92 17:03
قربون اون چشای تیله ایت ،عسل خاله
الهه مامان امیر محمد
22 آبان 92 18:17
نذرت قبول گل پسری. ماه بودی تو این لباسها ماهتر شدی. انشالله شش ماهه امام حسین(ع) نگهدارت باشه گل خاله. امیر محمد هم دقیقا مثل شما یه کم که طبل زد بعد شروع میکنه به خوردن چوبهاش.
مامان آنیل
23 آبان 92 23:43
آخی عزیز دلم چه ماه شدی با این لباسا خوشگل خاله نذرتون قبول آفرین به تو که مامانی رو اذیت نکردی
مرضیه
24 آبان 92 17:05
سلام به دوست جون خودم و پسر نازمون ارشان جونی دلم براتون تنگ شده بود آخه مسافرت هستم و کم می تونم بیام نت اما به هرحال نباید غافل بشم و به شما سر نزنم 13 ماهگیت مبارک باشه گلم قربونت برم من که با این لباس ها انقدر ناز شدی نذریتون هم قبول باشه انشاا... گل پسری انشاا... به همه آرزوهات برسی کلی بوس واسه ارشان گلی و مامان خوبش دوستتون دارم
مامان شیوا
25 آبان 92 23:41
عزاداریتون قبــــــــــــــــــــول. شقـــــــــــــــــــــــــایق موهای بچم کـــــــــــــــــــو؟؟؟؟ من یه مدت نت نداشتم الان اومدم دیدم ارشانم کچل شده ولی بس که این پسر نازه کچلشم خوردنیه
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
سلامت باشی شیوا جونم. موهای ارشان پـــــَر خخخخ مرسی
مامان محمد پارسا
26 آبان 92 13:42
13ماهگیت مبارک عزیزم چقدر با این لباس ناز شدی ماشالا
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
ممنون خاله جونم بووووووووووس
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
30 آبان 92 2:59
خدا قبول کنه عزیزم
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
سلامت باشید